نرم افزار و اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان : کاشانه

هیأت مدیره
ساختمان شماره یک آرژانتین مجتمع مهندسین، 160 واحدی شیراز مجتمع آریس، 66 واحدی تهران مجتمع رضوان 2، 500 واحدی شیراز ساختمان روشن، 50 واحدی تهران فاز 6 تعاونی مسکن دانشگاه صنعتی شریف مجتمع مسکوني خلیج فارس، 500 واحدي یزد مجتمع مسکوني الماس، 500 واحدي تهران مجتمع مسکوني مدرس ،500 واحدي اصفهان مجتمع مسکوني باغ بنفشه، 500 واحدي شیراز بازار موبايل بجنورد، 500 واحدي تهران برج هاي آفتاب22، 300 واحدي تهران مجتمع تجاری امرالد استار، 100 واحدي تهران مجتمع مسکونی کوثر 3 و4، 100 واحدي اصفهان مجتمع آرمان، 100 واحدي اصفهان مجتمع نیلوفر 5 ، 100 واحدي اصفهان مجتمع مسکونی سرو نقره ای الهیه، 100 واحدي تهران برج مسکونی پردیسان الهیه، 100 واحدي تهران مجتمع مسکوني ميلاد يک، 150 واحدي اصفهان مجتمع مهتاب شمشک، 200 واحدي تهران مجتمع مسکونی آسمان 17و18، 200 واحدي تهران مجتمع مسکونی آسمان 1و2، 200 واحدي تهران مجتمع تجاری آرامش رامسر، 200 واحدي رامسر مجتمع غدیر، 200 واحدي مشهد مجتمع پگاه3، 200 واحدي اصفهان مجتمع یاسین کیش، 200 واحدي کیش مجتمع نور، 200 واحدي تهران مجتمع مسکوني لاله سبلان، 200 واحدي اردبيل برج های سروستان، 300 واحدي تهران برجهای مسکونی عارف مبین شهریار، 500 واحدي تبریز برج خورشيد، 72 واحدي تهران برج دريا، 80 واحدي تهران مجتمع مسکوني ميلاد بيست، 80 واحدي اصفهان مجتمع مسکوني الهه کيش، 36 واحدي کيش مجتمع مسکوني ميلاد، 80 واحدي يزد برج هواپیمایی آسمان، 200 واحدي تهران مجتمع کوهستان سرو 16، 100 واحدی تهران مجتمع مسکونی دانش، 200 واحدی تهران برج پامچال 6، 200 واحدی تهران مجتمع مسکونی ماتیا 1، 200 واحدی تهران مجتمع مسکونی نورالشهدا، 200 واحدی شهرکرد مجتمع نفت زاگرس، 200 واحدی - شیراز مجتمع تجاری امام رضا (ع)، 300 واحدی خرمشهر مجتمع ابریشم، 200 واحدی تبریز مجتمع خدماتی ماهان، 100 واحدی تبریز مجتمع مسکونی فرهنگیان کوثر، 600واحدی اردبیل مجتمع نیاوران، 500 واحدی البرز مجتمع اکسین، 500 واحدی خراسان مجتمع نیاوران، 500 واحدی البرز مجتمع اکسین، 500 واحدی خراسان مجتمع تجاری و اداری مجد 1، 500 واحدی خراسان بازار مولوی، 300 واحدی خراسان مجتمع مسکونی پزشکان خرم آباد، 100 واحدی لرستان مجتمع مسکوني باران و ساحل، 200 واحدي تهران ساختمان کاخ، 37 واحدي تهران مجتمع شهید ثانی، 200 واحدی قم مجتمع مسکونی غدیر، 300 واحدی قم مجتمع امام حسین، 200 واحدی قم ساختمان پزشکان دانا، 100 واحدی رشت مجتمع مسکونی کادوس، 100 واحدی رشت مجتمع صدرا، 300 واحدی اراک مجتمع پزشکان سینا، 102 واحدی یزد مجتمع مسکونی جوانان، 500 واحدی یزد مجتمع مسکونی رز، 100 واحدی یزد مجتمع مسکونی بهینه 3، 400 واحدی تهران
به نرم افزار کاشانه اعتماد کرده اند


سادگی کاربری و مدیریت آسان مجتمع

نرم‌افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه به شما اجازه می‌دهد تنها با دانستن مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر و بدون نیاز به دانش حسابداری، از تمام امکانات این نرم‌افزار به راحتی استفاده کنید. این نرم‌افزار، توانایی ثبت اطلاعات واحدها، مالکین و مستاجرین، هزینه‌های مجتمع، بدهی اعضا، چاپ رسید دریافت وجه، چاپ قبض شارژ، محاسبه شارژ بر اساس پارامترهای مختلف، در نظر گرفتن جریمه و تشویق برای اعضا، درج وام پرسنل و وام دریافتی مجتمع از بانک، مشاهده نمودارهای مدیریتی مفید برای هزینه‌ها، دخل و خرج مجتمع و وضعیت پرداخت بدهی‌ها، اطلاع رسانی به روش‌های مختلف، امکان استفاده از پرداخت آنلاین برای سهولت کار مدیریت مجتمع، مدیریت قراردادها، مدیریت اموال و انبار و بسیاری امور دیگر را دارا می‌باشد.

محاسبه شارژ بصورت انعطاف پذیر

تنوع در نحوه محاسبه شارژ، از قابلیت‌های منحصربفرد نرم‌افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه است. فرمول محاسبه شارژ می‌تواند تلفیقی از گزینه‌های مختلف باشد. موارد مورد نیاز شامل شارژ ثابت، متراژ، طبقه، تعداد نفرات، سهم هر واحد از هزینه‌ها با ترکیب پارامترهای مختلفی چون تعداد نفرات، متراژ، طبقات و غیره، شارژ واحدهای خالی، محاسبه جریمه و تشویق با پارامترهای متنوع بر اساس انواع بدهی‌ها، محاسبه بصورت ماهانه و فصلی، در نظر گرفتن روزهای حضور افراد در واحدها، تقسیم هزینه بر اساس دوره هزینه و میزان مصرف (کنتور فرعی; محاسبه بصورت پلکانی)،امکان تعریف پارامترهای دلخواه از جمله مشاعات، ارتفاع، پارکینگ و انباری ( مخصوصا برای مجتمع‌های تجاری، اداری و مراکز خرید ) و ... در این نرم‌افزار پیش‌بینی شده است.

گزارش‌های متنوع و مفید

نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه، گزارش‌های مفید و متعددی را به منظور استفاده مدیریت مجتمع، اعضای هیئت مدیره و ساکنین ارائه می‌نماید. گزارش‌هایی مانند تراز مالی، تراکنش حساب‌ها، بدهکاران و بستانکاران، وضعیت پرداخت انواع بدهی‌ها شامل شارژ ماهانه، عمرانی و غیره، هزینه‌ها و درآمدهای مجتمع در بازه زمانی دلخواه، مالی واحدها و اشخاص، وضعیت اجاره واحدها، گزارش عملیات صورت گرفته در سیستم (Log) و گزارش‌های آماری جهت تصمیم‌گیری مدیریت مجتمع از جلمه گزارش خوش حساب‌ها، سهم هر واحد از هزینه ها، وضعیت پرداخت سالانه بدهی‌ها، نمودار روند هزینه‌ها، امکان مقایسه هزینه‌ها و دریافتی‌ها به تفکیک انواع عمرانی و جاری و بسیاری گزارش‌های مفید و کاربردی دیگر.





پرداخت آنلاین و پرداخت از طریق دستگاه POS

روشهای پرداخت متنوع (پرداخت آنلاین، از طریق دستگاه POS و ...)

یکی از وظایف مهم مدیریت، ثبت وجوه دریافتی از اعضای مجتمع است. با پرداخت آنلاین و دستگاه POS متصل به نرم افزار کاشانه، ثبت پرداخت‌ها بصورت خودکار خواهد بود و این امر باعث راحتی، سهولت کار و صرفه جویی در وقت مدیریت مجتمع و ساکنین و اعضای مجتمع خواهد بود.
انواع روش های رایج دیگر از جمله پرداخت با چک (با امکان تعریف دسته چک)، نقدی، واریز به حساب و غیره نیز توسط نرم افزار پشتیبانی می‌شود.



اطلاع رسانی به روش‌های متفاوت

در نرم افزار کاشانه مدیریت مجتمع قادر خواهد بود از طرق مختلف به ساکنین، اطلاع رسانی نماید:
- ارسال نوتیفیکیشن از طریق اپلیکیشن موبایل
- ارسال پیامک از طریق اتصال به سامانه های ارسال پیامک
- ارسال پیامک از طریق سیم کارت ( بوسیله GSM مودم ها و یا موبایل هایی که بعنوان مودم شناخته می شود )
- امکان ارسال پیام صوتی

ارسال پیامک


سرویس گزارش‌گیری تحت وب و پرداخت آنلاین

معمولاً ساکنين مجتمع به منظور اطلاع از وضعیت مالي خود به مديريت مراجعه کرده و خواستار دريافت گزارش مالي هستند. اين نياز وجود دارد که اعضاي مجتمع بدون مراجعه حضوري، به وسیله لپ تاپ، تبلت و يا گوشي همراه خود، در حالي که در خانه در حال استراحت هستند، به اطلاعات مالي خود دسترسي پيدا کنند. در نرم افزار کاشانه، اعضاي مجتمع می‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز بدون نياز به مراجعه حضوري به مديريت، از وضعيت مالي خود آگاه شوند. اعضا می‌توانند با وارد کردن شماره موبایل و دریافت رمز از طریق اس‌ام‌اس، طبق دسترسی تعریف شده، به اطلاعات مالی خود دست یابند. اعضاي هيئت مديره مي‌توانند با ورود به بخش گزارش‌هاي تحت وب قبل از تشکيل جلسه، گزارش‌هاي مالي مجتمع را مطالعه و بررسي نمايند. اعضاي ديگري مانند حسابدار مجتمع نيز مي‌توانند با ورود به بخش گزارش‌هاي تحت وب از اين گزارش‌ها استفاده نمايند. همچنین در این بخش امکان  پرداخت آنلاین برای  تمامی  اعضا  وجود دارد. بخشی نیز برای درج رویدادهای مجتمع وجود دارد که مدیریت مجتمع می‌تواند، نتیجه جلسات مجتمع، بیلان سالانه و دیگر اطلاعیه‌ها را در اختیار اعضا قرار دهد. استفاده از سرویس گزارش‌گیری تحت وب براي مشتريان دارای پشتیبانی، بصورت رایگان فعال می‌گردد. به هر مجتمع یک آدرس وب ( بصورت sub domain) اختصاص داده می شود که رویدادهای (اخبار) مجتمع، لوگو و نام مجتمع در آن قابل رویت می‌باشد.



امکانات ویژه

اموال و انبار

این بخش برای مدیریت اموال، دارایی‌ها و انبار مجتمع طراحی شده است. به این صورت که رخدادهای خرید، مصرف، قرض دادن، پس گرفتن، تعمیر، فروش و ... بر روی اموال مجتمع قابل تعریف است. سیستم موجودی اموال را نگهداری می‌کند و در صورت رسیدن تعداد به آستانه هشدار موجودی، به مدیریت اعلام می‌نماید. همچنین در این بخش امکان ثبت و نگهداری اطلاع دیگر از جمله شماره سریال، شماره اموال، وضعیت، تاریخ نصب، محل نصب، ارزش اولیه، ارزش کنونی، تاریخ اتمام گارانتی و ... وجود دارد.

قراردادها

در این بخش امکان درج تمامی قراردادهای مجتمع شامل بیمه آتش‌سوزی، بیمه آسانسور، تعمیر و نگهداری آسانسور و ... وجود دارد. همچنین می‌توان بازدیدهای مربوطه را نیز ثبت کرد. سیستم می‌تواند بابت تمدید قراردادها و یادآوری بازدیدها، هشدار مربوطه را صادر کند و مدیریت را مطلع نماید.

چاپ چک

امکان چاپ بر روی چک طرح صیاد بانک مرکزی در این نرم افزار وجود دارد و باعث راحتی کار مدیران مجتمع می گردد.

نرم افزار دبیرخانه ساده

این بخش برای ثبت نامه های وارده و صادره مجتمع و جستجو در میان آنها در نظر گرفته شده است. امکان اسکن نامه ها و مدارک از داخل نرم افزار در نظر گرفته شده است.

یادداشت‌ها و صورت‌جلسات

امکان درج صورتجلسات و یادداشت‌ها به همراه فایل‌های ضمیمه در نرم افزار وجود دارد.

اتصال به دستگاه Caller ID

این ویژگی به مدیریت مجتمع کمک می کند تا به راحتی متوجه شود چه کسی با تلفن مدیریت تماس گرفته و وضعیت مالی آن فرد نیز بصورت آنی مشخص می گردد.

محیط سفارشی سازی گزارش‌ها

در این بخش می‌توان ظاهر اکثر گزارش‌ها، رسید دریافت وجه، قبض شارژ، برگ تسویه و غیره را تغییر داد. همچنین برای صرفه جویی در مصرف کاغذ، اندازه برگه چاپی رسید دریافت وجه، قبض شارژ و ... را می‌توان در اندازه‌های A5 ، A4 و A6 تنظیم نمود.

CallerID


سرویس گزارش گیری نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه

پشتیبانی نرم‌افزار

در زمان تهیه نرم‌افزار، پشتیبانی به مدت یکسال بصورت رایگان فعال می‌گردد. برای استفاده از نرم‌افزار بعد از یک سال، الزامی به پرداخت وجه مجدد وجود ندارد و نرم‌افزار به صورت دائمی قابل استفاده خواهد بود. در صورت تمایل به استفاده از سرویس گزارش‌گیری تحت وب، اپلیکیشن موبایل، پرداخت آنلاین، دریافت نسخه‌های جدید و راهنمایی‌های تیم پشتیبانی می‌توانید پشتیبانی سالانه خود را تمدید نمایید.


روش های متنوع پشتیبان گیری

یکی از موارد مهم برای محافظت از اطلاعات، پشتیبانگیری می باشد. در نرم افزار کاشانه، دو روش برای این امر در نظر گرفته شده است:
1- پشتیبانگیری بر روی کامپیوتر شخصی
2- پشتیبانگیری بر روی فضای ابری ( OneDrive - Google Drive )
پشتیبانگیری خودکار بر روی فضای ابری


سابقه بیش از 14 سال کاشانه

سابقه بیش از 14 سال

با توجه به شرايط روز جامعه، محاسبه دقيق و مديريت شارژ واحدهاي مسكوني، امري وقت‌گير و طاقت‌فرسا مي‌باشد. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان كاشانه، به منظور پاسخگويي به نياز جامعه طراحي و توليد شده است. از نسخه ابتدایی این محصول که از سال 1386روانه بازار گردید در روند توسعه و تکامل نرم‌افزار، دو اصل سادگی کاربری و رضایت مشتریان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. جهت مشاهده لیست ویژگی‌های نرم‌افزار، اینجا کلیک کنید.

نرم افزار کاشانه دارای گواهینامه تایید فنی از شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.


اپلیکیشن موبایل

با نصب اپلیکیشن کاشانه، مدیریت و اعضا مجتمع می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. از جمله گزارش مالی، لیست بدهی‌ها و پرداخت آنلاین برای ساکنین و همچنین لیستی از گزارش‌های متنوع، ارسال نوتیفیکیشن و پیامک برای اعضا، درج رویدادهای مجتمع و ... برای مدیریت و هیات مدیره مجتمع.

اپلیکیشن کاشانه


ربات تلگرام

ربات تلگرام

مالکین و مستاجرین مجتمع ها از طریق ربات تلگرام نرم افزار کاشانه می توانند به موارد زیر دسترسی داشته باشند:
1- مشاهده بدهی ها
2-گزارش مالی شخص ( بصورت فایل PDF )
3- پرداخت آنلاین

بروشور نرم افزار
روند اجرای نرم افزار
نسخه آزمايشي نرم افزار کاشانه
در صورت تمایل به خرید، اینجا کلیک کنید