بسمه تعالي قــــرارداد اجـــاره سالـــن اين قرارداد ………………… به نمايندگي از سوي آقاي ……………………. بعنوان طرف اول و آقاي .................................. فرزند ...................... شماره شناسنامه .............. نماينده شركت/ اداره ........................................... آدرس ............................................................ شماره تماس : ....................................... همراه : ....................................... بعنوان طرف دوم منعقد مي گردد . 1- موضوع قرارداد : اين قرارداد جهت استفاده سالن اجتماعات ………………. ( طبقه سوم ساختمان اداري ) با رعايت مقررات داخلي اتاق و صرفاً براي برگزاري مراسم ……………………………………………………… منعقد گرديد . 2- مدت قرارداد : مدت قرارداد از تاريخ ………… لغايت ……….. براي نوبت صبح / بعداظهر ميباشد . توضيح : تبصره : مدت محاسبه شده براي هر نوبت 4 ساعت و حداكثر ساعت قابل استفاده در يك روز 8 ساعت خواهد بود. 3- ورودي : توضيح : ورودي سالن اجتماعات پنج ميليــــون ريال ( 5.000.000 ريال ) براي يك نوبت 4 ساعته مي باشد و مبلغ به حساب جاري…………………………………. واريز و اصل فيش مذكور حداكثر تا 3 روز قبل از برگزاري مراسم به امور مالي اتاق تحويل گردد . 4- ساير موارد : 1-4 امكانات سالن به تعداد 150 عدد صندلي به همراه تريبون ، سيستم صوت و نور متعارف بوده و ساير موارد اضافي از جمله سيستم پروژكشن ، ترجمه همزمان ، تصوير برداري و ... به صورت جداگانه محاسبه و دريافت مي گردد . 2-4 تهيه مواد مصرفي ، خدمه ، پذيرائي به عهده برگزار كننده مراسم مي باشد كه در صورت نياز با هماهنگي قبلي تــوسط اتاق بازرگاني قابل پيش بيني است . بديهي است خدمات فوق بصورت جداگانه محاسبه و دريافت مي گردد. 3-4 پس از اخذ و رودي در صورتي كه به هر دليل برنامه مورد نظر لغو گردد وجه گرفته شده به هيچ عنوان مسترد نمي گردد و براي رزرو سالن جهت روزهاي بعد طبق شرايط طرف اول اقدام مي گردد . 4-4 برآورد و اعلام خسارات احتمالي و هرگونه ضرر و زيان وارده به سالن و امكانات آن به عهده طرف اول قرارداد بوده و طرف دوم تعهد مي نمايد در صورت ايجاد خسارت ، ضرر و زيان آن را پرداخت نمايد . 5-4 اخذ كليه مجوزهاي قانوني جهت برگزاري مراسم ( اماكن و .. ) بر عهده طرف دوم مي باشد و در صورت لغو يا تعطيلي به هر دليل طرف اول هيچ مسئوليتي در قبال استرداد وجه نخواهد داشت . 6-4 برگزار كننده بايستي كليه شئونات اسلامي و قانوني ………………..را در حين برگزاري مراسم حفظ نموده و كل برنامه مراسم را قبلاً در اختيار اتاق قرار دهد. 7-4 استفاده از برنامه هايي كه قبلاً هماهنگ نشده اكيداً ممنوع و مسئوليت آن به عهده طرف دوم قرارداد است و اجراي موسيقي مطابق مجوز اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان بلامانع است و اخذ كليه مجـــوزهاي لازم از ارگانهـــاي ذيربط بر عهده برگزار كننده است و هرگونه تخلف بعهده طرف دوم قرارداد مي باشد . 8-4 امضا كننده ذيل اين قرارداد برگزار كننده مراسم بوده و حق واگذاري سالن را به شخص يا گروه و نهادي و اداره ديگري ندارد. 9 -4 توصيه مي شود برگزاركننده مراسم قبل از عقد قرارداد حتماً از سالن و جزئيات مورد نظر بازديد بعمل آورده و پيش بيني هاي لازم را با نماينده اتاق در كليه موارد بنمايد و هيچ گونه عذري در رابطه يا عدم اطلاع قابل قبول نيست . 10-4 نصب هر گونه پلاكارد ، پوستر ، تابلو ، گل آرائي ثابت و ... در داخل سالن و محوطه لابي ممنوع مي باشد بنابراين در زمان نيازسنجي موارد لحاظ مي گردد . 11-4 چك شماره .................................. عهده بانك ...................... به مبلغ ريال موضوع بند 3-4 بمنظور تأمين خسارات احتمالي بصورت اماني نزد اتاق بازرگاني مي باشد كه در صورت وارد آمدن هر گونه خسارت ناشي از بي احتياطي ، عدم توجه به مفاد قرارداد ، مبلغ خسارت از محل چك مذكور قابل برداشت است . بديهي است پس از اجراي مراسم و تأئيد نماينده اتاق بازرگاني چك مذكور عودت داده خواهد شد . 12-4 مبلـــغ كل قرارداد با احتساب كليه موارد شامل ................................................................................... جمعاً ...................... ريال مي باشد كه فيش واريزي آن ضميمه قرارداد مي باشد . تذكر : قراردادي كه به هر دليل فيش واريزي هزينه ها به پيوست آن نباشد از درجه اعتبار ساقط است و اتاق بازرگاني هيچ گونه مسئوليتي را نمي پذيرد . امضاء نماينده ……………… امضاء برگزار كننده مراسم
|