محاسبه شارژ بصورت انعطاف پذیر از جمله بر اساس متراژ، نفرات، طبقات، سهم از هزینه‌ها، تعداد پارکینگ و انبار،دارایی‌های مجتمع/گروه اجاره داده شده به واحدها

تعریف و تفکیک گروه های مختلف مانند بلوک ها، انواع تجاری/اداری و ...

تعریف حساب های مختلف جهت واریز/برداشت هزینه ها و درآمدها

نگهداری سوابق مالکین و مستأجرین

درج و نگهداری اطلاعات مربوط به دارایی گروه ها، واحدها و افراد

امکان انتقال موجودی میان حساب ها

امکان مشخص نمودن حقوق و دستمزد پرسنل در بخش هزینه های ثابت

ثبت هزینه‌ها با امکان تعیین سرفصل و گروه برای هزینه ها و امکان اسکن و درج مستندات به هزينه

 

بخش نمودارهاي مقايسه‌اي هزينه‌ها

 

ثبت درآمدها با امکان تعیین سرفصل و گروه برای درآمدها و چاپ رسید

 

امکان تعیین تقش و دسترسی برای کاربران نرم‌افزار

 

محاسبه سهم از هزینه ها بصورت ترکیبی از متراژ، نفرات، طبقه و تعداد واحدها

تقسیم هزینه میان واحدها بر اساس مصرف

امکان ثبت چک های صادره و دریافتی مرتبط به هزینه ها و دریافت وجوه

تعریف مشاغل و تخصص ها به منظور انتخاب در درج اطلاعات ساکنین و پیمانکاران

 

ثبت اطلاعات کلیه افراد حقیقی، حقوقی و پیمانکاران به منظور بایگانی مشخصات و قراردادهای هریک و ثبت کلیه تراکنش های مالی با آنها

 

محاسبه جریمه برای شارژهای ماهیانه و سایر بدهی های معوقه

محاسبه نشدن شارژ برای برخی واحدها

محاسبه شارژ برای واحدهای خالی

درج نحوه محاسبه شارژ در قبض شارژ ماهانه

امکان گزارش‌گیری تحت سرویس وب برای اعضاء هیأت مدیره و اعضاء مجتمع اعم از مالک و یا مستأجر (قابل استفاده در کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی هوشمند

استفاده همزمان لابی من و مدیریت، دریافت وجه توسط لابی من

امکان ثبت مشخصات کامل دارایی(اموال) مجتمع و اختصاص شماره امول، ثبت ارزش اولیه و ارزش فعلی

 

تعيين دسترسي هر عضو براي مشاهده گزارش‌ها در سرویس گزارش های تحت وب

 

امکان ثبت نامه های وارده/صادره به همراه اسکن مستقیم تصاویر نامه ها به نرم افزار، جستجو در نامه ها بر اساس شماره، تاریخ

 

نماهاي متنوع دربرنامه

 

بخش یادآوری چک ها و جلسات هیئت مدیره

 

امکان تعیین میزان سهم دسته بندی های واحدها از هزینه

 

امکان چاپ مشخصات دریافت وجه (کد پیگیری و چک) در رسید عملیات دریافت و پرداخت

قابل نصب در ویندوزهای 32بیتی و 64بیتی

ثبت تمامي رويدادهاي برنامه( Log )

امكان پشتيبانگيري و ارسال داده ها به سرویس وب به صورت خودكار

امکان ثبت جریمه و اجاره دارایی مجتمع بصورت سایر بدهی ها و یا در مبلغ شارژ ماهانه

امکان ثبت بدهی اولیه واحد و موجودی اولیه ساکنین در زمان درج واحد جدید

امکان جستجوی سریع بین اطلاعات اشخاص و واحد ها همچنین یافتن صاحب خودرو و واحد مرتبط با وارد نمودن شماره پلاک خودرو

 

ارسال پیامک به بدهکاران با مبلغ بدهی

 

امکان مشاهده تعداد روزهای باقی مانده از تاریخ اتمام قرارداد اجاره مستاجر ها در گزارش وضعیت اجاره واحدها

 

بخش برگشت وجه به اشخاص 

 

بخش محیط ویرایش گزارش‌ها 

 

بخش مدیریت اشخاص از جمله پیمانکاران 

 

بخش مدیریت حساب های مجتمع 

 

گزارش بدهی های مجتمع به پیمانکاران

 

گزارش تراز مالی مجتمع

 

گزارش مالي اشخاص

 

بخش شناسايي واحدهايي كه با اعتبار كافي، امكان پرداخت بدهي خود را دارند

 

بخش شناسايي واحدهاي داراي بدهي و یا واحدهای بستانکار

 

بخش چکهای صادره و ارتباط چکها با هزینه‌های مجتمع همراه با یادآوری چکها 

 

امکان ارسال پیامک و پیام تلگرامی به تمامی واحدها

 

امکان محاسبه هزینه‌ها بصورت ترکیبی از متراژ، نفرات، طبقه و تعداد واحدها و بخش مستندات هزینه و اسکن

امکان پشتیبان گیری در فضای ابری

پس از اضافه شدن امکان جدیدی به سیستم، مراتب از طریق بخش اخبار وب سایت، ارسال ایمیل، اینستاگرام، تلگرام و یا پیامک به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

سیستم امنیت به منظور تعریف کاربران مختلف با سطوح دسترسی متفاوت به هر یک از بخش های سیستم و عملیات ها مانند حذف، اضافه و تغییر اطلاعات

 

‌ امکان پرداخت از طریق دستگاه کارت‌خوان و پرداخت آنلاین

 

نمایش مشخصات تماس گیرنده و میزان بدهی ایشان

 

امکان انتخاب بدهی‌ها بر اساس نوع در دریافت وجه

 

امکان چک‌کردن موجودی حساب در درج هزینه‌ها

 

امکان انتخاب عنوان بدهی در تقسیم هزینه‌ها بر اساس مصرف

 

امکان تکمیل پرداخت چندگانه هزینه‌ها

 

امکان تعیین حداقل بدهی و فعال شدن اخطاریه برای واحد های بدهکار روی قبوض شارژ

 

امکان ایجاد تقویم کاری و یاد آوری جلسات هیئت مدیره و وظایفی که پرسنل باید انجام دهند

 

برای مشاهده لیست کامل ویژگی های نرم افزار کاشانه، لطفا فایل ذیل را دانلود و ملاحظه نمایید: